كنگره ملی خاطره نویسی دفاع مقدس برگزیدگان خود را شناخت
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا ، این منتخبین از میان نویسندگان برترین‌ آثار جشنواره‌های استانی خاطره‌نویسی دفاع مقدس انتخاب شده‌اند.

در بخش خاطرات 'خود نوشت' هیات داوران این كنگره 'عادل كبیری' نویسنده خاطره 'والفجر 1' از استان آذربایجان شرقی، 'داوود گودرزی' نویسنده خاطره 'گل شبدر' از خوزستان و 'میترا آسمانی' مولف اثر 'چشم‌ها را باید شست' از استان تهران را حائز رتبه های اول تا سوم دانست .

همچنین هیات داوران در این بخش 'مینا محمدی' از آذربایجان شرقی، 'فاطمه بهرامی' و 'عباس جعفری مقدم' از استان قم، 'عباس نیری' از خوزستان، 'محمدعلی نوروزی' از استان چهارمحال و بختیاری، 'كیانوش زرین كاویانی' از استان ایلام و 'فرزاد بیات موحد' از استان زنجان را به عنوان شایستگان تقدیر معرفی كرد .

'معصومه سپهری' در بخش خاطرات دیگر نوشت به دلیل تدوین خاطرات 'سیدنورالدین عافی ' از سال‌های دفاع‌مقدس از استان آذربایجان شرقی حائز رتبه نخست این بخش شد.

همچنین 'عقیل زرگر' نگارنده دو دقیقه برفراز مقدادیه خاطرات 'خلبان محمدحسن زند كریمی' از استان تهران، رتبه دوم این بخش را از آن خود كرد .

'علیرضا شیركوند' از شهرستان ورامین، گرد آورنده و تدوین كننده اثر ' سه ساعت در اسارت 'خاطرات 'حسن عسگری' از دوران دفاع مقدس عنوان سوم این بخش را كسب كرد.

'فاطمه دریكوندی' از استان خوزستان ،' عبدالرضا قنبرلو' از قزوین ،'علیرضا نوری' از استان زنجان، 'محمود مهدوی' از استان اردبیل ،' مهدی نعل بندی' از آذریایجان شرقی، و 'مصطفی مصیب‌زاده' از گیلان نیز در بخش خاطرات دیگر نوشت به عنوان نفرات شایسته تقدیر معرفی شدند.

آیین اختتامیه نخستین كنگره ملی خاطره‌نویسی دفاع‌مقدس، عصر امروز با حضور جمعی از مسولان فرهنگی و لشكری و خاطره‌نویسان برتر جشنواره‌های استانی دفاع ‌مقدس در تالار سوره حوزه‌ هنری برگزار شد.

فراهنگ **1630** 3404





:: برچسب‌ها: شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: